歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: 6月 2006
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 6月 18, 2006

(41) 父親節快樂





今日(2006年6月18日)係爸爸第一個父親節呀! 萱萱今日都好乖,冇扭計仔,中午媽媽仲成功餵萱萱食糊仔添,坐0係Highchair 上的萱萱喎,歎度高D0架! 食糊仔後,我地又出發去海運的玩具反斗城!其實今次番炒海運的玩具反斗城係有幾個原因:
1) 爸爸睇世界盃睇到冇乜精神去接受新的挑戰;
2) 媽媽諗唔到新的目標;
3) 昨日帶女女去0左會所個遊戲室,女女坐玩具車仔坐得好開心,所以諗住去玩具反斗城睇0下車仔!

不過,經過4個鐘的旅程,最終結果係爸爸媽媽食了個好正的Hightea, 影了幾張靚相,但係就買唔到禮物(車仔)比萱萱。真係末解決!末解決!末解決!唯有下一次再買吧!

P.S. 媽媽近來懶惰0左,有成二個多星期冇upload新相,真係唔好意思!