歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: 12月 2007
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期五, 12月 28, 2007

(186) Merry Christmas

Merry Christmas! 萱萱祝大家聖誕快樂!
平安夜當日, 我們去了中環睇燈飾, 萱萱在馬路到影相相, 又在立法局門外跑來跑去, 衝擊鐵欄, 仲差D俾警察姐姐拉添!



星期日, 12月 23, 2007

(185) 公主駕到

今年聖誕節女女收到一份好特別的聖誕禮物, 係Jazzy姐姐送的. 就係佢恨左好耐的迪士尼公主玩具. 女女一見到就開心到飛起, 仲指份禮物講"snow white", "灰姑娘", 靚靚...睇下女女幾happy....

女女開心到見牙唔見眼!Mama, may I open please....

女女扮靚靚... 自己搽唇膏仲幫媽媽搽添~呵呵呵...

星期二, 12月 11, 2007

(184) My Hayley 2008年曆卡印好了

My Hayley 2008年曆卡印好了~歡迎大家索取...今次年曆卡的相片係由爸爸拍攝, 比較起上年, 萱萱真的大個了! 但仍然是爸爸媽媽最錫的寶貝女! You are the love of our life...

(183) 聖誕燈飾

萱萱每次在電視上看到聖誕燈飾的片段, 都會誇張大嘆"好靚"; 見到船船, 就大叫"坐boat", 仲成日嚷著"去街街". 所以在星期日的晚上, 我們首先去shopping, 之後便由尖沙咀搭船往中環看聖誕燈飾, 一次過滿足女女三個願望.
萱萱整晚都好開心, 在船上不停與乘客打招呼, 仲口水多多"hello...hello...好靚...tall building...so happy...太陽伯伯sleep...坐小巴...坐boat...泊碼頭...good bye...

爸爸影完這幅相後, 好失望咁大叫 "呀...點解咁架....攝石人呀...."(爸爸好過份呀...)


在船上的萱萱不停講話,動作多多, 好難影到合上嘴仔笑笑的相...

星期一, 12月 03, 2007

(182) 我們的士多啤梨

一個月前, 我們在參觀農場時買了一盤士多啤梨植物回家. 當時, 那棵士多啤梨植物只剛剛長出了有一個小小的果實. 在萱萱和媽媽的悉心栽培下, 今天士多啤梨植物已長出3個果實了!連萱萱都話"好0野"!

一個月前的士多啤梨植物....
今天的士多啤梨植物...嘻嘻!


(181) Hayley 2 歲了

2007年11月26日...Hayley 2 歲了! 在這大日子, 我們首先和女女一起返學校開生日party, 爸爸為萱萱訂了一個有個"2"字的生日蛋糕, 代表2歲生日, 好靚好靚架! 同學仔和老師唱生日歌時, 萱萱露出好enjoy的微笑, 仲同我講"媽媽,happy..happy...happy". 之後我們就帶萱萱去與她最愛的迪士尼人物食buffet慶祝, 女女一見到條青馬大橋就大叫"mickey, minnie, donald, daisy, goofy, pluto, Hayley返0黎! ", 好好笑! 在我們回家途中, 萱萱仲同我們講"Hayley, 好happy!"...多左個好字呀!