歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (14) 三個月大的小萱萱(一)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 2月 26, 2006

(14) 三個月大的小萱萱(一)


表妹QQ同扭計王---萱萱

今日係小萱萱三個月大的日子(2006年2月26日),我們向難度挑戰,駕車去黃金海岸散步、影相、同整手印腳印仔(表妹QQ都有一齊去,仲成功整了腳印仔)。女女一到達黃金海岸便開始睡覺!我們嘗試叫醒女女,點知搞到女女係咁喊,連手印腳印仔都整唔到,只係勉勉強強影了幾幅相。離開的時候,女女剛剛肚仔餓,我們就在車內餵奶,好激呀!不過只能成功餵到3安,我仲因為緊張,在車箱內倒瀉了小小水!唉!
整唔成手印腳印仔,唯有返屋企DIY啦!
總括而言,今次可算挑戰失敗!!我同老公要再加油!

沒有留言: