歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: 2月 2006
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 2月 26, 2006

(15) 三個月大的小萱萱(二)

萱萱掃風的樣好無奈呀!
車箱內的餵奶相 DIY的手印腳印仔

(14) 三個月大的小萱萱(一)


表妹QQ同扭計王---萱萱

今日係小萱萱三個月大的日子(2006年2月26日),我們向難度挑戰,駕車去黃金海岸散步、影相、同整手印腳印仔(表妹QQ都有一齊去,仲成功整了腳印仔)。女女一到達黃金海岸便開始睡覺!我們嘗試叫醒女女,點知搞到女女係咁喊,連手印腳印仔都整唔到,只係勉勉強強影了幾幅相。離開的時候,女女剛剛肚仔餓,我們就在車內餵奶,好激呀!不過只能成功餵到3安,我仲因為緊張,在車箱內倒瀉了小小水!唉!
整唔成手印腳印仔,唯有返屋企DIY啦!
總括而言,今次可算挑戰失敗!!我同老公要再加油!

(13) Hello! Hello!

Hello! Hello! 大家好,我係小萱萱呀!
多謝大家瀏覽我媽媽為我製作的網誌,請慢慢欣賞。
有時間的話,俾D意見啦!多謝多謝!

(12) 新五朵金花

我們黃氏五朵金花,現在有四朵已覓得好歸宿,
還誕下新五朵金花…
人稱的SKII許氏姊妹花的 許心蔚(Sammi)&許迦恩(Katie)
真人同上鏡都好Cute的 莊蔓翹(QQ)
精靈可愛個個鍾意的 黎懿萱(萱萱)
人見人愛車見車載的 羅潁桐(桐桐)

(11) 掃風中萱萱

爸爸幫萱萱掃風,爸爸個樣好得戚,萱萱個樣好搞笑。


星期六, 2月 25, 2006

(10) 朋友探訪篇(三)


(9) 朋友探訪篇(二)


(8) 朋友探訪篇(一)

自萱萱出生以來,有好多好多好朋友前來探訪,真的非常感謝。 當中有些是我們的中學同學,大學同學,同事和多年好友等等,多謝哂大家!:-)



(7) 洗澡篇

爸爸幫萱萱洗澡,媽媽負責拍照。(這時候的萱萱, 剛滿一個月大。) 萱萱好鍾意洗澡,每次都笑咪咪!仲一邊沖一邊照鏡,幾舒服!

星期四, 2月 23, 2006

(6) 萱萱與日立

2006年1月12日帶萱萱返公司探靚女同事,佢地見證住萱萱在媽媽肚子內一日一日的成長。 大家都好錫萱萱,我真係好開心呀!多謝哂大家!! 唔好意思,因為上載相片有限,未能全部上載,請多多包涵!