歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (128) 元宵佳節慶團圓
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 3月 04, 2007

(128) 元宵佳節慶團圓

今日係元宵佳節, 久未露面的日立家庭成員又再眾首一堂, 地點就係萱萱屋企. 可能今日係元宵佳節的關係, 萱萱一見到各位哥哥姐姐們就顯得開心, 載歌(媽媽)載舞(萱萱). Alice姐姐仲親自下廚煮了好美味的南瓜露 我們還一起預祝Athena姐姐生日快樂添!

嘩, 好多美食呀!
萱萱表演搬枱搬櫈.

萱萱近來大熱動作: "buzz...."扮小蜜蜂採蜜, 大家影相時都擺出這個甫士.

萱萱表演恭喜恭喜舞...
Happy birthday to 阿thin姐姐...

細佬哥哥+阿thin姐姐 yeh!!!!!

3 則留言:

匿名 說...

元宵都唔記得祝大家元宵節快樂.
另外萱萱的turn around的動作真的很快,好勁呀!不過我想話萱萱個樣宜的唔同左呀!希望可以快d再見到萱萱.

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱係愈大愈靚呀!!同埋主場果然係唔同D,特別活潑可人呀!!
同埋,要多謝大家同我搞生日呀!^^

萱萱媽媽 說...

哈哈!多謝大家讚賞...
女女turn around真係好叻呀, 因為通常這麼小的小朋友turn around係一步一步來轉的,女女就好似大人咁轉, 所以算好勁架喇...嘻嘻嘻 (cell, 你真係好細心呀!)

其實個個都話萱萱個樣有點不同, 可能我日日對住佢, 就不太覺, 只覺得她老積左, 表情又多左, 比之前識得更多,同佢之間多左交流... 今次表現超出我想像, 我仲擔心佢會扭計, 點知佢不但全程冇扭, 仲玩得咁投入, 好開心呀!

另外,阿thin,同你慶祝生日係我們的光榮, 你咪客氣啦!