歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (149) 揀禮物
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 6月 16, 2007

(149) 揀禮物

為了慶祝公司肥上司剛剛添丁, 萱萱同媽媽就代表日立的同事們去選購禮物, 地點係尖沙咀的海運大厦. 至於買了甚麼, 暫時賣個關子, 現在就請大家先睇睇萱萱在揀禮物途中拍攝的照片.

出發喇!


任務完成, 睇下佢幾開心!!!

5 則留言:

匿名 說...

我想話我當日都有出現係廣東道,可惜沒打給你.又沒法跟萱萱一齊買禮物.

萱萱媽媽 說...

0下....我們揀禮物揀左個幾鐘頭呀, 可惜遇不到你.

匿名 說...

0吾該0西媽媽同萱萱

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱對nike鞋仔好sharp呀...
我...都想有一對...可惜無錢...萱萱真富貴!!

萱萱媽媽 說...

su:咪客氣啦...其實我們揀得好好開心呀!仲滿足埋我們shopping的欲望添! 多謝大家對我有信心呀!
公主thin:你堂堂一個公主,大把限量版波鞋啦! 加上你平時都係著高貴的玻璃鞋...