歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (169) 萱萱新居
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 8月 28, 2007

(169) 萱萱新居

籌備了兩個多月的萱萱新居終於大功告成, 今日正式搬入新房, 請大家0黎參觀下啦!








11 則留言:

匿名 說...

佢自己sleep呀????? 咁叻叻!!

匿名 說...

萱萱好勁呀!佢將mickey一家本來排得好地地,現在一掃光呀!
另外賓尼免係咪成日都比佢"蚊"耳仔呀?
間房好靚呀!!
那萱萱以後要乖啦.

萱萱媽媽 說...

to: 匿名人
其實你可以寫番個稱呼比自己架..
自己sleep? 梗係唔係啦,由尋晚開始同工人姐姐訓(將床係子母床),都訓得ok.

to: cell
萱萱真係百厭星!佢成日都攬住隻賓尼免,食飯,訓覺,飲奶,行行企企都會有賓尼免份! 我同爸爸都覺得女女笑個樣好似賓尼呀!

匿名 說...

咁靚, 我們幾時可以去參觀呀?

jaztamama 說...

好羨慕呀萱萱~爸爸媽媽真係好錫你!
你大個女揾到$都要做番間主題房俾佢地呀!

不再thin的阿thiN... 說...

我好大個先有自己房架...萱萱真幸福!
雀仔:萱爸萱媽都要主題房?甘一定係一間貼滿晒萱萱可愛照片既房啦! :D

萱萱媽媽 說...

雀屎姨姨& 阿fit:
嘩,主題房? 貼滿萱萱相的主題房, 咪成間bb房咁? 諗起都覺得好好得意.

linda:我地的大門隨時為你而開, 嘻嘻.嘻...等我構思0下個function先!

marukoyee 說...

嘩嘩嘩.... 好多小米呀!!!!!
我都想參觀呀!

匿名 說...

媽咪~~萱瑄個房好靓wor~~想問問係邊間設計公司做gar?


shiun.chen@gmail.com

匿名 說...

萱萱媽咪: 可唔可以再問問total駛左給多錢裝修?

My precious little one 說...

萱萱媽咪: 可唔可以再問問total駛左給多錢裝修?