歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (211) 每次翻開,都是好感動
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期三, 7月 09, 2008

(211) 每次翻開,都是好感動

終於收到由台灣送來的"好感動。相簿"了,真的真的好感動!
花了幾個通宵整理星加坡旅行的相片,編排,上傳,終於完成了這本相簿。
起初,我們還擔心相簿內照片的質素,但看到實體,原來印出來的效果也很不錯,我們都很滿意。
每次翻開,看到女女的笑容,一舉一動,都是好感動,真的非常好看!

到以下網址,可以一起分享我們的珍貴回憶(這是相簿的flash book版)

http://flashbook.ingtouch.com/970627a03t/






8 則留言:

愛麗C 說...

哇!好勁呀媽媽!又一本靚靚相簿!呢本仲要可以係電腦睇到,我用mouse睇既時候,個感覺真係好似真既一樣! d相好靚好靚,都要比個叻叻爸爸! 真係睇到好感動,好warm既family!! 不過最可惜就係...睇唔清楚媽媽個泳衣look!!

萱萱媽媽 說...

多謝哂呀! 今次本相簿真的非常好看!
爸爸今次的努力無白費了, 因為他在整個旅程中,每日都背著差不多十磅的攝影器材, 大熱天時,成個背脊都濕透, 真係幾辛勞架!
不過看到相片的效果和聽到大家的讚賞,佢都不知幾咁開心.
hehe...今次係我第一次著住泳衣影相咋! 已經係好大的突破了!

匿名 說...

哇, 好靚呀!

匿名 說...

IRENE:第時幫樂樂整本先

不再thin的阿thiN... 說...

好靚呀~我要睇實物呀~(即係萱萱既真人加相簿):D

匿名 說...

thin:你真係得一想二,同我make左個apointment先啦.
媽媽這份心意真係好好,但都要靠爸爸影得好先得.萱萱最後一張相好搞笑咁坐係到.
欺待下一個旅程.

萱萱媽媽 說...

好好好..下次約大家見下面先! 其實我都好期待再去旅遊.

匿名 說...

本相薄真係要用"超級靚"黎形容呀..簡直可以去参加攝影展呀..太太!你幾晚通宵都係值得嫁..所有嘢都配合得天衣無逢..首先要有一個咁可愛活潑既女,跟住要有好似爸爸咁好既攝影技術,再配合埋太太既悉心排版,先可以有一本咁完美既相薄,真係唔容易嫁!!