歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: 7月 2008
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 7月 26, 2008

(213) 冇所謂

萱萱近來好喜歡說"冇所謂", 但有時用得好好笑, 令我忍不住要同大家分享:

{食糖篇}
萱萱: 媽媽, 媽媽, 可唔可以食糖呀?
媽媽: 唔...一粒啦.
萱萱: 食多粒都得, 冇所謂!
(咁都算"冇所謂"! 跟住萱萱就好快咁攞走左兩粒.)

{回家篇}
萱萱: 爸爸, 我地係咪返屋企呀?
爸爸: 係呀!
萱萱: 去埋club house玩多一陣囉, 冇所謂...
爸爸: 唔得! (爸爸用好堅決的語氣)
萱萱: 咁返屋企啦, 冇所謂...

{睡覺篇}
爸爸媽媽: 快d訓覺喇!
萱萱: 冇所謂... 玩多一陣啦!
(當然結果都係要即刻上床訓覺)
========================

星期三, 7月 16, 2008

(212) 萱萱的福娃

萱萱參加了暑期手工班, 做近來大熱的福娃, 不過萱萱的福娃加入了她的個人風格, 也很可愛啊!
做手工時, 看到女女專心的一面.




星期三, 7月 09, 2008

(211) 每次翻開,都是好感動

終於收到由台灣送來的"好感動。相簿"了,真的真的好感動!
花了幾個通宵整理星加坡旅行的相片,編排,上傳,終於完成了這本相簿。
起初,我們還擔心相簿內照片的質素,但看到實體,原來印出來的效果也很不錯,我們都很滿意。
每次翻開,看到女女的笑容,一舉一動,都是好感動,真的非常好看!

到以下網址,可以一起分享我們的珍貴回憶(這是相簿的flash book版)

http://flashbook.ingtouch.com/970627a03t/






星期六, 7月 05, 2008

(210) 萱萱就0黎升K1喇!

在0黎緊的9月份, 萱萱就正式升讀K1喇! 我們今日剛剛同女女影了全新的學生相片, 同大家分享這份喜悅,
大家覺得套新校服己靚唔靚呀?