歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (258) 日本之旅 2.7.2009-7.7.2009
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期五, 7月 10, 2009

(258) 日本之旅 2.7.2009-7.7.2009

為慶祝Hayley第一次放暑假, 我們一家三口在7月2日至7月7日往日本東京旅行。
這次自由行的行程由媽媽一手編排,既豐富、又寫意,我們一起渡過了一個超級開心的假期。
Hayley在Disneyland玩了的迷你雲霄飛車,它可以算是小朋友的Space Mountain; 還有從這瀑布急速滑落,刺激冒險的Splash Mountain!爸爸媽媽被水濺濕了,但Hayley卻成功避開水花,沒有被濺濕啊!
Hayley雖然有少少驚,但仍很想再玩多一次!(不過媽媽超級驚)

這是在SANRIO PUROLAND的人像素描


Day 1 (From HK to Japan) ; Day 2 (Tokyo Disneyland)


Day 3 (淺草~上野)



Day 4 (Sanrio Puroland)


Day 5 (Anpanman Children's Museum)& Day 6 (Back to HK)

9 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱好似有個新POSE,就係單膝跪地,好搞笑,好似D五星戰隊甘!!
仲有,老公好羨慕爸爸個相機甘靚呀!哈哈~

不再thin的阿thiN... 說...

唔記得講,你地幅SANRIO PUROLAND人像素描超靚!!! :D

匿名 說...

我都想問佢個post係邊個角色呀?
若果真係五星戰隊,咁佢就要找d朋友仔幫手呀!
我都想話幅素描好靚呀!
仲有就係你地一家果然係happy face的代言人,佢地應該找你地去拍硬照.
那相簿幾時可以面世呀?

cell

萱萱媽媽 說...

多謝你們的欣賞呀!萱萱個甫士係跳芭蕾舞學番黎架! cell: 本相簿零1O日後先有,我到時比你睇啦! Thin:點解你知道爸爸部相機唔同左既?

匿名 說...

睇啲相好感受到你哋嘅開心呀!!
萱萱最鐘意邊個地方呀?
Susanne

匿名 說...

Wah! 好開心呀! Eunice

匿名 說...

好開心呀..萱萱可以去日本, 聽講媽媽都係第1次去東京, 爸爸仲叫你買多d野, 好羨慕呀! 個張素描真係畫得好靚, 仲畫到媽媽瘦左好多添..hehe^^
仲有,萱萱套和服仔好似我當年買比桐桐個套, 我都係係淺草買架~

愛麗

娜娜手冊 說...

幅素描真係好靚好得意, 有冇用相架表起? d相睇得出超好玩, 難怪唔想返來. 下次要帶姐姐去我可以去, 唔收錢

萱萱媽媽 說...

萱萱最鍾意DISNEYLAND, HELLO KITTY LAND和ANPANMAN館, 全部都係小朋友的主題公園!

我都好鍾意幅素描呀, 我覺得畫得好似女女和爸爸, 而我就畫得瘦左同後生左, 所以好滿意呀! 哈哈!

其實我去過4,5次東京架喇, 除了女女的物品以外, 真係冇野想買. 但爸爸話要一齊買先開心喎, 所以咪係咁叫我買野囉~(其實佢自己勁買衫, 覺得唔好意思就真, 哈哈!)