歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (276) Hayley's 4th Birthday Party
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 12月 06, 2009

(276) Hayley's 4th Birthday Party

2009年11月22日(星期日), 我們為Hayley在金鍾海富中心的會麥當奴餐廳舉行了她的4歲生日會,我們邀請了很多LK的同學加這個生日會。Hayley當日非常非常興奮, 與同學們一起玩遊戲,又唱又跳,還收到很多生日禮物! 生日會過後, Hayley不但只說有一萬個開心, 更更向我和爸爸說"多謝"啊! 這個女女真抵錫!



7 則留言:

匿名 說...

^^囡囡條裙好靚呀!
生日快樂,幾時先到我地呢?
cell

匿名 說...

HAYLEY HAPPY BIRTHDAY>3<
好冇冇見喇~大個女左好多@o@"
祝你快高長大..身體健康^3^"




kelly姐姐=]

萱萱媽媽 說...

Cell:多謝你呀! 條裙仔係女女自己選的, 她特別要求要說"我想生日著One piece呀"(唔知女女0係邊度學識one piece個意思呢?)

kelly姐姐: 多謝你的祝福呀! 好耐好耐冇見了, 你好嗎?
hayley真是大個左好多呀! 講說話好似大人咁, 近來一有事情唔明白便對我說: "媽媽,你睇下我(佢隻手仔正在咬頭),我真係"咬哂頭"呀!" 好搞笑!!

匿名 說...

哈哈哈**.. 
好搞笑呀.."咬哂頭”^0^
傻妹妹^^





kelly姐姐=]

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱,生日快樂呀!(雖然遲左少少... :P)
我好鍾意佢張簽名布呀,好靚!

不再thin的阿thiN... 說...

仲有,毒菌妹妹個蛋糕好CUTE!

匿名 說...

佢好多FANS呀!!!!

Siu Mic