歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (281) 田徑比賽
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 1月 09, 2010

(281) 田徑比賽

萱萱遺傳了爸爸的運動基因,年紀小小便踏進運動場了!萱萱參加了於將軍澳運動埸舉行的"第二屆香港幼兒親子田徑錦標賽",萱萱參與了20米賽跑,立定跳遠和親子接力 (萱萱40m+爸爸60m),他們更在親子接力比賽中取得亞軍的佳績。
為了正確地灌輸對比賽態度各和全力以赴的體育精神,爸爸比賽前亦有帶女女去練跑和練跳遠。雖然未必所有項目都能勝出,但我們一點也不失望,因為過程才是最值得珍惜!
今次的比賽進一步提高了萱萱的自信心,她真是以為自己跑得好快!(不過女女真係跑得比媽媽快!唉!媽媽要努力!)

4 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

好開心呀,萱萱好活躍呀,成日都參加好多比賽!
SHERMAN,你部相機都好聚手甘喎~ :D

萱萱媽媽 說...

係呀!萱萱真是一個好動的小朋友,平時係屋企都走來走去架!
爸爸部相機真係幾重,所以我都係影得麻麻地, 成日手震!呵呵!

匿名 說...

哇..萱萱真係多才多藝, 連運動都咁叻叻, 不過爸爸都好英呀!! 媽媽就..緊係好賢淑啦^^

愛麗

娜娜手冊 說...

我覺得你影得好好呀, 你們好開心, 我都睇得好開心, 講真, 我真係未ready生b, 但一見到萱萱的相就真有d d 想, 若日後我真係有,你&爸爸要多指點我