歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (48) 十五十六,唔玩唔舒服!?
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 7月 09, 2006

(48) 十五十六,唔玩唔舒服!?






我地又出動啦!今次的目標係買泳衣,點知比我地食Lunch的時侯見到森美呀!十五十六,唔玩唔舒服的森美呀!地點係Ocean Terminal海旁的意大利餐廳Habitu。 森美個真人都幾型仔,黑黑實實,大大隻隻,仲同埋佢太太,仔仔同兩個朋友。森美讚萱萱得意,仲話萱萱隻眼仔好靚好大隻添!Yeh! 今日除了成功買到泳衣仔之外,因為大減價,仲買0左新衫仔同褲仔,最後仲同到森美影相,真係超額完成。十五十六, 唔玩唔舒服!可萱可點, 唔睇唔舒服!

6 則留言:

marukoyee 說...

嘩!! 勁呀!! huen huen 成日同明星影相!!

萱萱媽媽 說...

Huen huen 本身巳?有個明星媽媽啦!Hohohohohohohohoho....

匿名 說...

萱萱好得意呀!我成日都有睇可萱可點,感覺好似看著萱萱長大一樣!好羨慕你呀!幸福滿潟啦!

萱萱媽媽 說...

原來屋企有個BB真係好好好開心0架!
你唔駛羨慕我啦,你快D生個BB來同我萱萱玩啦!多謝咁支持可萱可點呀!

不再thin的阿thiN... 說...

明星媽媽???
邊度呀???
你係咪認錯左呀?
呵呵呵~~

匿名 說...

嘩!原來萱萱已經咁大個,仲笑到咁靚添!佢對眼好靚呀!