歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: 7月 2006
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期三, 7月 26, 2006

(50) 萱萱八個月了!






時間原來真的走得好快,不知不覺,我的心肝寶寶萱萱巳經八個月大了,由出世到現在總覺得她好可愛, 好好玩,雖然偶有扭計哭鬧,但仍帶給我與老公無限快樂,足不出戶也有精采節目。
你知道嗎?BB真的是每一天都在變,每一天都給予你新的驚喜。好像是今個晚上,女女在換片時左轉右轉,弄得工人束手無策,我張開女女的小手掌作狀要打她手板,豈料她發出細細長長而又可憐的嗚嗚聲,用她大大的水汪汪的眼晴望著我,好像是要求媽媽手下留情,令人不忍到打下去...
哼!她已經懂得撒嬌了!

星期二, 7月 25, 2006

(49) 萱萱游水啦!




萱萱的泳衣Look終於暴光啦!好似好大個女咁喎!
我地係剛剛過左的星期日約左表姊仔們游水水(QQ媽媽去唔得閑,所以冇出席今次的活動!),正確應該係玩水就真。好開心呀!
不過我地冇帶相機去泳池,所以只有出發前的泳衣相。

星期日, 7月 09, 2006

(48) 十五十六,唔玩唔舒服!?






我地又出動啦!今次的目標係買泳衣,點知比我地食Lunch的時侯見到森美呀!十五十六,唔玩唔舒服的森美呀!地點係Ocean Terminal海旁的意大利餐廳Habitu。 森美個真人都幾型仔,黑黑實實,大大隻隻,仲同埋佢太太,仔仔同兩個朋友。森美讚萱萱得意,仲話萱萱隻眼仔好靚好大隻添!Yeh! 今日除了成功買到泳衣仔之外,因為大減價,仲買0左新衫仔同褲仔,最後仲同到森美影相,真係超額完成。十五十六, 唔玩唔舒服!可萱可點, 唔睇唔舒服!

星期六, 7月 08, 2006

(47) 開心滿屋 (三)




(46) 開心滿屋 (二)



(45) 開心滿屋 (一)



Oh!多兩只隻米奇老鼠呀!
嘩!今日好多姐姐來同萱萱玩呀!萱萱同媽媽今日仲博得好多掌聲添!媽媽今次親自下廚,由尋晚開始準備,整左最拿手的甜蜜蜜糖雞亦,新嘗試的愛心咖哩魚旦,阿婆(Linda)特別Order的老少咸宜芝士腸,仲有濃情密意意大利粉,玫瑰花紅腸,最後仲臨時追加天生一對雞軟骨(爸爸即刻跑落街買0架)。大家食得咁開心,仲讚媽媽犀利添!
萱萱仲叻,今日冇乜扭計,又肯跟姐姐玩,仲表演爬爬同企企,0係企起身環節仲得到全場掌聲,佢開心到飛起!總之今日就Super開心啦!
* 特別鳴謝撻嫂Jazzy的果撻, 同公主Thin的士多啤利!

星期二, 7月 04, 2006

(44) 萱萱識企了!



剛剛滿七個月,心急人萱巳經學識企企,好叻女呀!

(43) 七個月大的Lion萱



萱萱今日七個月大,因為媽媽同爸爸都病左(其實係媽媽食得太多太多熱氣0野,搞到病左仲傳染埋爸爸, Sorry!!), 仲分別被隔離!所以冇得帶萱萱去玩,好悶呀!你睇0下萱萱悶到呆哂呀!

P.S. 萱萱多0左個花名叫Lion萱(Lai Yi Huen黎懿萱)。點解?因為佢依家成日扮獅子吼,嚇到其他BB雞咁腳走。

(42) 遊戲室





萱萱第一次去遊戲室,玩得好開心,仲騎馬仔同坐車仔添!