歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (114) 有新相喇!!
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 1月 13, 2007

(114) 有新相喇!!

唔好意思, 媽媽近來忙著湊女女, 所以update得慢左. 請先睇睇1月7日出席Cherry姨姨&QQ表妹的生日party的靚相.

萱萱拿著個氣球, 玩好開心...你睇佢個表情..."eeeeeeeee"

重量級的QQ表妹呀! Happy birthday to you!
萱萱又擺甫士喇!
自從萱萱練成落sofa絕技後, 佢將這方法運用埋在落樓梯方面,真係唔知好嬲定好笑....
圖一: 在台上拍拍下照忽然轉身,連媽媽都"拗"哂頭!

圖二: 先放一隻腳試試高度
圖三: 較好位置, 開始落地. 圖四: 安全著陸

7 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

等左好耐,終於有靚相睇啦!!
萱萱擺post個幅真係好得呀!無論係燈光,表情,定係隻手仔既擺位都一絕呀!!

萱萱媽媽 說...

要你等咁耐, 真係SORRY呀! 你係咪又不停按"更新"個制呢? 因為我真係0岩0岩先UPDATE完就見到你個留言.你好快呀!
多謝多謝! 個post真係好正!

匿名 說...

萱萱笑得好得意呀
不過佢倒轉落地都幾搞笑,可能聽左你講加理睇相之後真的好勁呀!
仲有媽媽不要用咁多電腦,知道嗎?
我明白你最近更新比較慢的理由,但記住自己睇一陣電腦就好呀....

不再thin的阿thiN... 說...

我呢2日又係度猛按refresh個掣啦...:P
不過我知你唔應該用甘多電腦,所以作為萱萱既忠實FANS,我係會耐心甘等候架!!

萱萱媽媽 說...

thin, 多謝你呀...我會在週末post新相, 請等等...

匿名 說...

helo 萱萱,nice to meet u ^^
yr bolg was really very nice
thanks for yr help n hope to see u soon(jazzy's wedding night)

aaliyah xoxo

不再thin的阿thiN... 說...

嘩!!!萱萱有混血兒朋友仔???
我都好想見下aaliayh啊~
~jazzy結婚姊妹之一的athena~ (^0^)