歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (115) 潮人新look--Bob頭
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 1月 22, 2007

(115) 潮人新look--Bob頭

繼徐濠縈、劉嘉玲之後, 萱萱也加入潮人行列, 剪左個Bob頭 (由萱萱御用髮型師Headfather爸爸一手包辦) , 清新可人, 一致好評。尋日我們去迪士尼樂園玩, 有好多人讚萱萱靚靚, 萱萱又再一次變成迪士尼的演藝人員, 同大家影相留念。

新look+新甫士
萱萱好少肯企定定影相架!

嘩! 女女個甫士好型仔....好有眼神呀~

戴上minnie結婚頭紗的萱萱, 個樣好串呀!
明星0黎啦~ 好cool呀!
萱萱又有fans喇, 但萱萱表情好"hill" (其實佢係莫名其妙點解有咁多哥哥姐姐企0係佢旁邊!! )

8 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

好得意,好得意,好得意呀!!!!
我好鍾意第一幅相,因為其他相都好cool啊!!!
~發住燒都不忘追蹤萱萱新動態的thin~

匿名 說...

超得意呀!
佢坐係到都對腳仲要甫咪post好勁...
其他個d真係有d cool
不過萱萱真人真係冇咁大個

萱萱媽媽 說...

發燒中的Thin,
我都好鍾意第一幅相呀, 依家成為左我的WALLPAPER...多謝個白兔髮夾呀, 我一陣返屋企比萱萱戴下先! 嘻嘻!
Cell,
你係咪指好有眼神個幅呀, 我覺得有d華仔feel添呀! 女女好衰豬架, 一影佢相就避開鏡頭, 所以依家好難影到佢大笑d相lu.

marukoyee 說...

件33都好型仔!!!
今期HUEN HUEN玩眼神FEEL WOR。HOHO!

不再thin的阿thiN... 說...

唔洗客氣!
記得影相?~
白兔髮夾+天使髮夾,一樣甘純真,襯晒萱萱啊!

萱萱媽媽 說...

好謝大家的讚賞, 原來萱萱個新髮型真係好hit架, 根據台灣象仔同柏景灣爸爸的報料,女女好有可能係全亞洲(甚至乎全世界)第一個剪這種"Bob頭"髮型的BB.呵呵呵呵!!!

下回預告:
為保持神秘感,白兔髮夾+天使髮夾的造型將會在Jazzy婚宴時出場...請密切留意...

marukoyee 說...

?解仲未有新相GA?
等左好耐LA!!

萱萱媽媽 說...

Sorry, 我懶左d, 今日即update...sorry sorry.......