歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (197) 萱萱跳勁舞
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期三, 3月 26, 2008

(197) 萱萱跳勁舞

萱萱近日來鍾意左Eason哥哥, 特別鍾意"馬利奧派對"這首歌,因為可以一邊睇,一邊跳勁舞...真係好勁架,因為FILE的容量太大, 只可Upload其中一部份同大家分享!

11 則留言:

marukoyee 說...

佢好搞笑呀!!!!

萱萱媽媽 說...

hohoho...多謝哂~

不再thin的阿thiN... 說...
此留言已被作者移除。
不再thin的阿thiN... 說...

萱萱好有活力啊!!跳左甘耐,會唔會攰攰?
條裙仔新買架?專for跳舞? :D

萱萱媽媽 說...

其實條片好長, 有成十分鐘, 佢就跳足十分鐘, 跳完仲話要again添!
P.S. 女女近來勁鍾意講反話, 啱啱聽到佢同爸爸的對話, 笑死我...

爸爸:阿女,你又四圍"Tan",又跳舞, 你抖下啦!
萱萱:阿仔, 唔駛抖啦!

爸爸:快D訓啦!
萱萱:快D起身啦!wake up!

爸爸:Good night!
萱萱:Good morning!

jaztamama 說...

亞萱真係跳得好起勁,仲同條裙仔好襯!
好想知佢隨手攞嘅道具一齊咁跳係咪
有特別含意呀!好得意><
完左就自己拍手話:[好野!]好搞笑~

萱萱媽媽 說...

我估佢應該係隨意攞道具來跳, 因為有時佢會拿住個水煲一齊跳!好搞野架~

匿名 說...

佢條裙真係好靚呀!
仲有支花添,係咪方便你地扮送花比佢呀!
除了這首她還有沒有飲歌呀?

萱萱媽媽 說...

支花係比佢送比我架! 佢好鍾意玩送花花比我要我同爸爸扮結婚...

Unknown 說...

irene:好cute呀

匿名 說...

Thanks to the owner of this blog. Ive enjoyed reading this topic.