歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (198) Opposite與自問自答
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期三, 3月 26, 2008

(198) Opposite與自問自答

萱萱自從開始講野之後,唔知點解好鍾意講opposite, 多左好多笑料之餘,有時又會比佢激親,好似今晚咁...

媽媽:Hayley,快d食飯啦!
萱萱:好慢...好慢...
媽媽:唔準含住食物係口,吞左佢啦.
萱萱:可以含住.
媽媽:拿...媽媽嬲喇!
萱萱:媽媽happy.
---跟住我就發嬲,唔彩佢---真係好激氣呀!
---萱萱見我真嬲,走過來我身邊講
萱萱:媽媽angry with Hayley, sorry 媽媽.
---我仲好嬲,繼續唔彩佢...
萱萱:Hayley錯左,Hayley錯左,對唔住,sorry 媽媽.
媽媽:好啦, 下次唔好喇, 快d過來攬攬媽媽.
萱萱:好慢...好慢...(好慢咁攬我..唉!)
---又0黎Opposite啦!

仲有,佢又好興自問自答:
萱萱:媽媽,May i have candy please?
媽媽:你問下爸爸得唔得先啦.
萱萱:得!
媽媽:都話問下爸爸得唔得先囉.
萱萱:得!
媽媽:哎呀!叫你問爸爸呀!(笑死我)
萱萱:爸爸,May i have candy please? 得!
---我唯有就範,比糖佢食.(成個過程,女女完全冇望過爸爸,哈哈!)

7 則留言:

匿名 說...

Hi there, this is Karen (Barron's mother). I can't believe Hayley can talk so much now! Barron can still only say single words. Anyways, Hayley is so adorable. Which kindy have you decided to let her attend?

匿名 說...

你實在太錫萱萱啦.
我估佢過一排就會沒事呀啦.
又或者你叫佢快時就講成慢d,
看看她有乜反應.

萱萱媽媽 說...

Hi Karen, how r u? Don't worry, Barron will talk more & more later cos he is a very smart boy.
We may choose ESF but not yet decided. How about you? call me if u have time.

Unknown 說...

irene:萱萱反應好快wor識得Opposite

marukoyee 說...

你同佢講番opposite指令咪得囉! "嗱, 萱萱, 好慢d食啦!唔係媽媽好開心架!!"

jaztamama 說...

哈~完全想像到當時你地對答嘅情景~
又好嬲又好笑呀!
不過我相信有少少遺傳...
因為太太喺公司都會自問自答...hee><

匿名 說...

Whoever owns this blog, I would like to say that he has a great idea of choosing a topic.