歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (209) 星加坡之旅
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期四, 6月 19, 2008

(209) 星加坡之旅

6月12日至6月16日, 我們第一次帶萱萱出門旅遊, 目的地係星加坡, 萱萱玩得非常非常非常開心, 完全冇扭計, 以下是我們這幾天的所見所聞!

Day 1



Day 2



Day 3


Day 4


Day 5

9 則留言:

匿名 說...

我地下次一齊去travel啦.... 佢地2個小朋友一定好happy gar...
不過, 3家姐, 唔該你快d keep fit...你隻手臂就黎粗過我大肶啦, pls

匿名 說...

好開心呀!
帶小朋友去旅行容易嗎?

萱萱媽媽 說...

因為星加坡好乾淨, 所以成個TRIP好順利, 加上女女好鍾意星加坡D食物, 完全冇唔適應,又冇掛住屋企. 每日都講幾次"媽媽,我唔想返屋企,我好鍾意酒店." 佢真係超開心.

萱萱媽媽 說...
此留言已被作者移除。
不再thin的阿thiN... 說...

萱萱條新加坡裙超靚呀!!

愛麗C 說...

哇, 萱萱日日都玩得好開心呀!!
新加坡真係勁熱, 因為連媽媽都忍唔住以背心look亮相, 仲好似同爸爸一早襯埋黑白色. 不過都係唔夠萱萱條新加坡裙仔咁搶鏡!!
媽媽下次會去邊呀? 快d plan定啦要!

匿名 說...

長頸鹿d相影得好靚呀!
另外爸爸d衫好勁呀,有時襯萱萱,有時又襯你.
但萱萱張張都影得好靚,尤其係新加坡裙個d,
想問有沒有大人裙買呀?咁媽媽咪可以同萱萱一對囉.

萱萱媽媽 說...

麗: 你好嗎? 多謝你的海外留言呀! 估唔到今次背心事件引起好大迴響,哈哈...因為今次旅行實在太開心(女女日日都問我幾時去SINGAPORE,又話自己最鍾意SINGAPORE),所以我都好想好想再去旅行, 但地點就要慢慢揀,要揀D適合小朋友的地方.

CELL:爸爸帶左成十磅攝影器材去旅行,所以今次D相都影得幾好.
條裙仔有大人SIZE,但都係小朋友SIZE先靚.

匿名 說...

Irene: 萱萱玩得好開心