歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (208) 齊來製作端午糉
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 5月 26, 2008

(208) 齊來製作端午糉

為了迎接即將來臨的端午節, 我們邀請了嫲嫲教我們製作端午糉, 萱萱負責糯米及綠豆放入糉葉內, 非常落力的萱萱灑到一地糯米, 衣服都沾滿綠豆, 好搞笑.
第一次包糉的爸爸一學就識, 好得戚! 但媽媽就包來包去只係包左一隻糉咋!
可能係自己親手包的糉, 覺得特別好味!

6 則留言:

匿名 說...

萱萱拿住d水草個張好似佢比d水草困住左咁呀,好好笑.
另外我發現ミルちゃん出現左呀!^^

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱個樣好專注啊!! :D
你見到ミルちゃん? 甘... 芝芝呢?!!?!!!!

匿名 說...

芝芝係我到呀^^

匿名 說...

irene:萱萱好幫得手呀!叻叻

匿名 說...

好幫得手!

萱萱媽媽 說...

佢依家幫手執玩具, 執衫, 係我的得力助手!