歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (224) 仙女姐姐與CINDERELLA
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 10月 27, 2008

(224) 仙女姐姐與CINDERELLA

Hayley近來好喜歡扮仙女姐姐, 於是爸爸買了支Magic wand和仙女服飾比女女,Hayley好開心, 還馬上換上新衫衫, 好可愛呀! 扮完仙女姐姐後, Hayley又變身做Cinderella, 大家覺得邊個造型靚D呢?

Hayley扮仙女姐姐.....




Hayley變身做Cinderella.....





4 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

2個造型都好靚啊!!
仙女對高根鞋好得意呀!!造型好清爽!
至於Cinderella,每一次佢著我都覺得好神奇,因為見到係BEARBEAR著住時,覺得好窄好細條甘,但其實萱萱又著得落喎...

萱萱媽媽 說...

多謝你的讚賞呀!
你好明白小朋友的心意, 不愧係三姑姐! 萱萱好鍾意對高根鞋, 仲成日著到"Kok kok"聲咁行來行去!
條BEARBEAR裙, 我都唔知點解萱萱著極都啱著!

匿名 說...

我對2個造型都好鍾意,但點解仙女姐姐造型的前額有2個夾呀!
所以我決定支持Cinderella,因為這個造型影得萱萱冇咁瘦.
萱萱要再吃多d野呀!咁先會長高呀!做model呀咪.

cell

匿名 說...

Irene:仙女姐姐靚D