歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (226) Halloween @ Disneyland
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 10月 27, 2008

(226) Halloween @ Disneyland

已經有很久沒有帶萱萱去迪士尼樂園了, 趁著Halloween的前夕, 我們往迪士尼樂園與JACK & SALLY影相, 還玩了多遊戲: Dumbo, teacup, 小小世界, 巴斯光年, 萱萱玩得好開心呀!

6 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱同媽媽D頭髮都長左好多啊!!!
點解阿JACK個女朋友甘肥既... :P

不再thin的阿thiN... 說...

JACK女朋友->SALLY

萱萱媽媽 說...

哈哈, 咁我地有冇似多左樣呀? 我覺得女女越大,越似爸爸!

Sally好肥呀? Um..小小肥啦, 不過真人冇咁肥架! (我都係...嘻嘻)

匿名 說...

我都冇同佢地影相呀!點解萱萱有2把不同的傘呀?
萱萱見到jack有沒有驚呀?

CELL

愛麗C 說...

萱萱愈黎愈大個..愈黎愈成熟啦!已經無晒BB既感覺! 係喎,點解萱萱有兩把傘既? 媽媽,我記得我都坐過小飛象呀!

萱萱媽媽 說...

兩把傘? 唔係佢架, 係試下咋! 哈哈!
萱萱真係大個左好多, 連佢自己都話: 我唔係bb仔, 我大個女喇!