歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (228) 2009 Calendar
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期三, 11月 12, 2008

(228) 2009 Calendar

一年一度的年曆卡又整好了! 這是第三年製作HAYLEY的年曆卡, 也代表著萱萱就0黎3歲了!
轉眼間, 便過了3年, 心想, 好快又會6歲升小學, 之後9歲..12歲又升中學...唔知到其時女女會點呢?

朋友們都說萱萱大個了, 像個小女孩, 是嗎?

5 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

唔知身在多倫多的阿THIN姐姐會唔會係年底前收到2009年的年曆卡呢? :D (2張呀唔該!)

萱萱媽媽 說...

2張, 咁少? 多倫多應該有好多fans架喎!
幫我整張list先0黎啦~

匿名 說...

你要加印先得啦.
個個都想要,
咁今年生日party我幫阿thin攞多個萱萱香吻,好嗎?^^

Michelle

不再thin的阿thiN... 說...

哈哈,多倫多的FANS CLUB未成立,所以好難估計到有幾多FANS呀...總之男朋友同我都好想要,因為我地儲緊"卡",FOR日後向萱萱媽換禮品,呵呵呵!!!

CELL,你好奸呀!!出年我見到萱萱,會請佢補番個吻俾我,所以你唔好偷左我個QUOTA呀!

萱萱媽媽 說...

thin, 收到張"卡"未呀? 一早寄左比你喇! 哈哈!