歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (230) Hayley's 3rd Birthday Party @ Mc Donald
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 11月 25, 2008

(230) Hayley's 3rd Birthday Party @ Mc Donald

11月23日(星期日), 我們在麥當奴為女女舉行了她的3歲生日會, 場面非常熱鬧, 大家都玩得好開心, 在此多謝所有出席的朋友. 請大家一齊分享當日的喜悅!




7 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱小公主好靚呀,笑得好燦爛呀!!無見幾個月,好似大左好多甘!!
塊簽名布好勁,好似人地結婚個D甘呀,哈哈!
祝小萱萱生日快樂,聰明伶俐,身體健康,繼續做個好孩子! ^_^

匿名 說...

祝萱萱快高長大,越來越靚,身體健康,最重要係聽話做個乖孩子.
萱萱個日真的好靚,成個小公主咁.
不過太太,我想要d相呀!可以點比我呀!!

cell

匿名 說...

IRENE: Happy Birthday to you! Happy Birthday to you! Happy Birthday to Huen Huen! Happy Birthday to you!

愛麗C 說...

好多小朋友好開心呀.. 攪到我都想做麥當勞姐姐..哈哈! 參加唔到萱萱既生日會唔開心呀!
希望萱萱快高長大, 身體健康!!

愛麗

萱萱媽媽 說...

多謝大家的祝福呀! 萱萱生日會那天超級開心! 她已經問定我下次0係邊度開生日會喇...哈哈!

不再thin的阿thiN... 說...

點解開生日會開甘耐既?幾時有新相? :-P

FROM 超級FANS

萱萱媽媽 說...

唔好意思呀! 近來太忙, hehehe, upload左喇!