歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (243) 萱萱第一次做花女
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期四, 3月 12, 2009

(243) 萱萱第一次做花女

好朋友結婚, 好榮幸萱萱可以擔任其中一個角色---花女. 事前我和爸爸都擔心萱萱做怯場,又擔心她會哭起來, 在家中作了多次採排. 婚禮當日, 兩對花仔花女都表現不俗, 萱萱和MING仔亦很合拍(萱萱行得很快, MING仔就配合著她! 很好笑!) 至於新娘新郎, 一個美麗一個英俊, 真是天生一對! 教堂內, 新娘新郎的致謝詞令人非常感動(多謝新娘呀!). 晚宴上, 新郎的歌聲繞樑三日.

大家一齊看看吧!



2 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱好似係主角甘呀!!哈哈~~(唔好俾阿婆知道我甘講呀... :-P)
勁CUTE,好鍾意萱萱好專注甘睇個程序表,同埋揮手個幅相!但可惜無白色蝴蝶仔同埋玫瑰頭睇... >_<

匿名 說...

ming仔幾時將隻手放左係萱萱個肩上呀?
不過萱萱個日真的同阿婆一樣咁靚.
另外我好想讚爸爸呀!佢亦將我拍得好靚呀多謝. 可以send番比我嗎?
thin...你不如期待現場再看多次萱萱整個造型呀!
cell