歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (244) 學校的運動日
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 3月 31, 2009

(244) 學校的運動日

第一次參加萱萱學校的運動日, 起初還担心事前要"操fit"自己, 練下跑. 幸好, 做家長義工時,得其他媽咪的資料, 原來只是一般的兒童體育項目遊戲才放下心頭大石. 嘻嘻!
運動日在上星期六的灣仔運動場舉行, 當天天氣很好, 非常熱鬧! 學校為每一個級別都安排了表演項目. 看到女女的表演時, 不但感覺到老師的努力和愛心, 也驚覺女女原來也長大了, 進步了~現在已不再曷爸媽的小BB了!

VIDEO中, 左邊上面第4個小女孩就是我的寶貝女萱萱啊! 見到她嗎? 她其中一條緶仔跳到鬆開了!


6 則留言:

匿名 說...

點解萱萱可以日跳出來呀?
好引人注意呀!!
cell

不再thin的阿thiN... 說...

係呀,萱萱彈左出黎呀~好CUTE!!仲有,佢D頭髮長左好多呀!

不再thin的阿thiN... 說...

仲有,萱萱好多表情呀!
成班同學仔中,最精0都係佢~ :D

萱萱媽媽 說...

係呀! 萱萱對腳成日跳出來呀! 原來老師已經叫她唔好跳出來, 但她仍然不自覺跳出來, 可能她實在太開心了! 所以控制不到自己! 哈哈!

佢D頭髮依家好長了, 但佢唔肯剪, 好貪靚呀! 成日整估做怪, 個個都話佢好鬼馬, 不過就唔夠專心!

匿名 說...

我終於都留到言啦..得阿cell告知,原來而家要用匿名留言. 萱萱彈出黎我諗佢想爸爸拍到佢je, 不過好攪笑, 好可愛, 好似啦啦隊!

愛麗     

娜娜手冊 說...

我睇都唔眨找你, 點知你自己就走出來了, 很得意, 練左幾長時間? 好好玩咁, 比大人的運動會好睇很多呀