歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (253) 端午節包粽子
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 5月 18, 2009

(253) 端午節包粽子

端午節就到了, 我們在家裡包粽子, 萱萱幫媽媽將糯米、綠豆、咸蛋黃和肉放入粽葉內, 之後我們用水草扎實, 我們一共包了20隻粽子啊!


4 則留言:

匿名 說...

好野,我地都有份吃過,好味!!
係咪打算年年都會包呢?

cell

萱萱媽媽 說...

多謝你的讚賞!
係呀! 希望年年都會包!

匿名 說...

HELLO~大家好=]
估下我係邊個..?
我係kelly姐姐呀..
好耐冇見喇..
hayley大個女喇..乖唔乖先..haha=]
睇到你d相你大個女左好多呀..依然都仲係咁可愛的..嘻嘻..好掛住你地呀>3<
依家我整番好部電腦可以經常留言俾你地喇..
雖然遲左..不過都祝hayley媽媽[母親節快樂]呀..^^
好啦..下次見喇..byebye=]

萱萱媽媽 說...

kelly姐姐....
好開心見到你的留言, 多謝你呀!
Hayley都好掛住你呀!
Hayley真係大個左,仲高左好多. 我們今日同她度高, 有成99CM! 連佢自己都嘩嘩聲, 大叫:嘩! 我真係好犀利呀, 就0黎100磅喇!"(其實係CM先啱, 不過佢唔識何謂CM)