歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (254) 唱歌篇
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 6月 06, 2009

(254) 唱歌篇

最近萱萱好喜歡唱歌仔, 大家一齊聽下佢的歌喉啦!
(不過她的造型有d古怪)

1) 耶穌誕生
女女要扮唱聖歌的大姐姐披上披肩, 她自己將條毛巾披上身, 用衫夾夾住, 不過佢好鍾意這個造型!


2) 我的座位在那兒
萱萱著上藍色睡衣,帶住個藍色頭"cool",自彈自唱,但她完全唔識彈架!


3)聖母心裡愛孩子
5月是聖母月,萱萱除了每晚念聖母經之外, 還喜歡唱這首歌.

3 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

好可愛呀,萱萱唱得好好聽呀~ :D
甘得意,應該生多一個呀MA,呵呵~
仲有,萱萱D HAIR真係超長呀!仲有仲有,勁鐘意佢戴大蝴蝶既造型!

匿名 說...

我都想講萱萱d頭髪真係好長.
佢的造型我個個都鍾意,超可愛.
"多謝各位"

cell

萱萱媽媽 說...

係呀! d頭髪真係好長呀! 爸爸話要剪短哂佢d頭髪, 萱萱即刻say no!
不過我覺得佢成個傻妹仔咁! 好搞笑!