歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (268) 中秋節快樂
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期三, 10月 21, 2009

(268) 中秋節快樂

中秋節晚上, 我們往尖沙咀海旁湊熱鬧, 玩燈籠, 海旁一帶很多小朋友, 他們手上每人最少拿著一個燈籠, 有些更圍上一身螢光棒, 非常有型.
我們最愛整做怪的萱萱當然不會錯過這個機會, 我們給她買了一些螢光棒, 萱萱把它圈在手上當手鐲, 又把它變成頸鍊, 仲做埋腰帶, 萱萱玩得非常非常高興啊!

1 則留言:

匿名 說...

個日葉主到係到呀!可惜我唔係到,唔係應該會撞到你地呀!
cell