歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (37) 相聚於五月五日(媽媽vs舊同學;萱萱vs謙謙)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 5月 06, 2006

(37) 相聚於五月五日(媽媽vs舊同學;萱萱vs謙謙)

媽媽抱住五個多月大的萱萱,冰冰姨姨抱住十個多月大的謙謙, 純真姊姊也不甘示弱,抱住一隻大過哂我地的Mickey,好開心呀!

冰冰姨姨個囝囝謙謙好得意架,肥嘟嘟, 好Cute呀!

爸爸幾醒呀,一早霸0左個好位同兩個BB影相,成功攝位!

今個假期,媽媽真係好開心,因為與中學時代的好朋友又再相聚,最今人高興的是我們三個都找到個好歸宿,其中冰冰和我仲係上年(2005年)榮升為媽咪級添!純真姊姊(or姨姨?), 唔駛考慮喇,快些生個BB喇!如果唔係,我驚你下次唔肯出席,因為你話這種活動好老態嘛!哈哈!
仲有,今日真係大懵,竟然沒有同Daniel影相添,真係唔好意思! (Daniel哥哥, 你都要加油呀!)

P.S. 本來以為影0左幾多張相0架 ,點知大部份對焦唔到,真係失禮哂!(媽媽隻BB手唔夠力呀!)

2 則留言:

匿名 說...

OO, 我會加油呀..你都要加油..食多d野..快高長大

匿名 說...

OO, 我會加油呀..你都要加油..食多d野..快高長大