歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (38) 母親節快樂
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期三, 5月 17, 2006

(38) 母親節快樂

公公抱住萱萱, 佢讚萱萱跟人添!萱萱隻手仔搞乜呀?
Sammi表姊獻花喇!好勁呀!





2006年5月14日是我身為人母後的第一個母親節。今年我們黃氏五朵金花更相約一起慶祝,連公公、SKII的契公公及契婆婆都有出席,一共19人,非常熱鬧。Sammi表姊仲獻花比我們咁多個好媽媽添!

3 則留言:

匿名 說...

好開心呀!收到花. |
第二日萱萱都識得送花比你呀!
個時你咪仲更加開心.

萱萱媽媽 說...

係呀!係呀!希望萱萱快高長大,佢買乜我都咁開心!其實只要佢健康快樂,我就滿足喇!(雖然好似有些老土,但真係我的心聲。)

不再thin的阿thiN... 說...

到時萱萱會同爸爸一齊送花,好sweet呀~ ^.^