歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (116) 婚宴 (14個月大的萱萱)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 2月 03, 2007

(116) 婚宴 (14個月大的萱萱)

恭喜恭喜! 2007年1月26日係媽媽同事Jazzy同佢老公撻哥的結婚大喜日子, 我們一家三口一同出席. 當日新娘子當然明艷照人,非常靚靚, 新郎哥也很有型, 連姊姊團都打扮得很漂亮! 萱萱初時到場扭計得很, 又喊又唔肯落地地, 仲要媽媽拿著場內枱面上的汽球才肯靜靜影相, 真係經典.
幸好, 經過十五分鐘的warm up, 萱萱開始融入了, 仲表演將枱上我的糖果放上碟上, 仲check住同枱的賓客有否拍手(尤其是check住我公司的3個日本人) , 真你係好搞笑!
(特別要向Michelle說聲謝謝...唔該哂你幫手同萱萱換片呀!)
媽媽的靚女同事呀!
萱萱玩到唔肯放手的心形汽球...
嘩!新娘好靚呀!! 我們帶埋汽球同新娘一齊影相...係人都知我們坐9號枱喇!

萱萱同佢新相識的朋友仔恆恆恭喜Jazzy姐姐同撻哥哥百年好合, 永結同心!
萱媽, 萱萱,新娘Jazzy,新郎撻哥,朋友仔恆恆同佢媽媽的合照.
日立同事同一對新人的大合照.
萱萱&Michelle姐姐...唔該哂你呀!
Linda及其中一個姊妹團成員Alice, 姊妹團係咪好靚呢!

4 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

嗚嗚,除左日立大合照,我無同萱萱影過相呀!!!

不再thin的阿thiN... 說...

BTW,恆恆含情默默甘望住萱萱,好搞笑呀!!

萱萱媽媽 說...

係喎! 你個日真係好忙呀! 其實有段時間萱萱表演係超搞笑架,可惜你們不在場...

匿名 說...

不用客氣...係我的光榮.
我同萱萱都影得好靚呀.
下次要再同佢影多d先