歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (188) 萱萱升班了
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期五, 1月 11, 2008

(188) 萱萱升班了

萱萱今個星期開始正式升上二歲班了! 老師讚萱萱好乖巧,好聽話,仲話佢幾mature添! 哈哈,估唔到扭計萱萱返學咁乖! 今日學校開始同女女做separation, 成功分離30mins! 女女超級鍾意返學,我同爸爸都好開心呀!
這是萱萱著住校服的學生照.

6 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱個平蔭好CUTE呀~係咪爸爸操刀架?
有無著住校服的全身照呢?
可以有30MINS的成功SEPARATION,好叻呀!!!

不再thin的阿thiN... 說...

BTW,點解可以睇到一個2歲的小朋友mature呢?嘻嘻~~

萱萱媽媽 說...

mature? 我聽到時都呆一呆架!哈哈! 不過都係讚女女的說話,所以我都照單全收!

匿名 說...

個樣好大個呀!可愛!

jaztamama 說...

超靚嘅學生相呀!同埋笑起上嚟真係勁似爸爸!
而對眼仔又似足媽媽咁精緻, 相信大個女一定係萬人迷啫!^^

marukoyee 說...

學生相, 好搞笑.... 呵呵!