歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (189) 公公六十大壽之喜
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 1月 29, 2008

(189) 公公六十大壽之喜

2008年1月17日是公公的六十大壽, 媽媽各姨姨們為公公籌備了一個好溫馨的壽宴, 請大家看看以下當晚的點滴.

3 則留言:

匿名 說...

恭喜.生日快樂呀!
個生日蛋糕好靚呀!
公公一定好開心.

不再thin的阿thiN... 說...

第8幅相個小朋友好得意呀!!佢係QQ?
萱萱仍然係勁可愛,笑得好甜!一家人一齊慶祝,真係好幸福啊~

萱萱媽媽 說...

第8幅相個小朋友係katie呀! 佢真係好cute好靚女架!第6幅相就係QQ, 著住白色衫,紮住兩條"Bun bin"仔. 桐桐就著紅色波點裙. 哈哈, 依家真係好熱鬧呀!