歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (191) 一齊唱歌仔
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 1月 29, 2008

(191) 一齊唱歌仔

萱萱近來成日唱歌仔, 其中一首飲歌係"大拇指". 不如一齊唱啦!

可能大家聽唔明萱萱唱甚麼, 以下是歌詞:

大拇指, 大拇指, 你在那兒? 我在這兒, 我在這兒, 哈哈笑!

5 則留言:

marukoyee 說...

好得意呀.......

匿名 說...

寶貝話聽唔到萱萱唱乜野呀!!
真係哈哈笑呀!
不過我就覺得萱萱好得意呀!

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱唱得好快同埋好開心呀~勁cute!!!!!

萱萱媽媽 說...

多謝大家! 我們會多d放女女的唱歌片段上網, 當然一定會寫埋歌詞,哈哈(因為真係好難聽到佢唱甚麼...)

Unknown 說...

irene:好得意呀!果然遺傳左媽咪的好歌喉