歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (199) 兒童節
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 4月 06, 2008

(199) 兒童節

4月4日兒童節, 我們由女主角萱萱話事決定去邊度慶祝, 點知萱萱的答案一如所料---"迪士尼"...講完之後,連佢自己都忍不住笑住再講:"又係迪士尼? 係! Hayley好鍾意迪士尼!哈哈哈哈..."
我們在迪士尼買左衫衫俾萱萱做兒童節, 萱萱即時換上新衫, 然後嘴角微微戚起笑說:"好靚"...
旁邊的姐姐聽到笑著問佢: 件衫衫邊個買架?
萱萱: Hayley! (好有自信好大聲咁答)
姐姐: 唔...咁邊個俾錢呀?
萱萱: 媽媽!
(吓! 女女...買咪即係俾錢囉!!! 笑到個姐姐碌地)

6 則留言:

匿名 說...

粉紅色公主袖個件衫好靚呀!
那今次的相是媽媽你一手拍的嗎.
我幾鍾意個幾張係水池邊到拍的,好自然.

萱萱媽媽 說...

hohoho, 兒童節那天的相是爸爸拍的. 爸爸依家都捕捉影得幾好. 等我一陣話佢聽等佢開心下先(爸爸剛剛出左去買宵夜).

萱萱媽媽 說...

剛剛話左比爸爸知, 佢好開心, 仲猛咁懶醒話: 值得既, 都話值得既啦...(下省一百字)
p.s. 其實今次D相係由爸爸新買的鏡頭影的, 好担心佢又再添置呀...

jaztamama 說...

啲相真係好靚~爸爸果然係工多藝熟呀!
不過唔好俾撻哥見到啲相呀...
如果唔係佢會扭買新鏡頭架...

萱萱媽媽 說...

雀仔:唔駛担心,撻哥一定會扭買架!因為佢會越來越鍾意影相,好快就變成一個"發燒友",你要有心理準備啊! (唉...爸爸燒得好厲害!)

匿名 說...

Ive read this topic for some blogs. But I think this is more informative.