歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (232) 聖母無原罪主教座堂慶120週年音樂劇
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期五, 12月 12, 2008

(232) 聖母無原罪主教座堂慶120週年音樂劇

2008/11/29(Sat), 我們一起去看"聖母無原罪主教座堂慶120週年音樂劇" , 音樂劇的門票是女女學校派發的, 當晚女女看得很入神, 我們還遇上女女的同學仔--嘉嘉.

3 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

母女裝呀!! ^_^
萱萱同嘉嘉拖住手仔合照個張好CUTE呀!

點解個音樂劇D人既打扮甘"太空/未來FEEL"既?

萱萱媽媽 說...

係呀,係"未來FEEL", 你好犀利呀, 一眼就睇得出!
其實故事是講述50年後的新一代, 他們終日沈迷於網絡世界中, 不見天日, 足不出戶! 借這故事叫我們不應該常常沈迷於網絡世界, 應該多些人與人之間的溝通.
嘻嘻, 我都好鍾意她們拖住手仔個張合照! 多謝你!

匿名 說...

好得意呀!
這個應該是你上次話個個劇呀....
雖然我唔係好知這個劇講乜,但應該好好看.

cell