歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (233) Christmas Show: It's Time To Sparkle
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期五, 12月 12, 2008

(233) Christmas Show: It's Time To Sparkle

前陣子, 我地參加了第一個聖誕節活動---It's Time To Sparkle, 萱萱又唱又跳, 玩得好開心, 好投入. 她還與Santa Claus, Angel & Rudolph影相添!

內容:Angel和Rudolph在聖誕節前夕忙碌地佈置家居, 意外地將用鎚子打傷Santa的頭, 令他短暫失憶. Santa不但忘記了自己是Santa Claus, 還以為自己是Cookie Monster. 最終在各位小朋友的協助下幫助Santa恢復記憶, 與小朋友們一起大唱聖誕歌!

4 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱個聖誕裝個靚呀!!!條裙有少少"泡泡FEEL"呀!勁CUTE!!

匿名 說...

希望萱萱現場可以表現比我看呀!
好得意呀!
cell

萱萱媽媽 說...

THIN: 多謝呀, 女女好鍾意這條裙呀! 昨日我們去迪迪尼都著住呀!好多人都讚佢CUTE! 嘻嘻!
CELL: 好呀! 一陣UPLOAD比你睇啦~

marukoyee 說...

萱萱手舞足蹈好投入喎,呵呵!