歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (237) Brother John
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期五, 12月 26, 2008

(237) Brother John

萱萱和學音樂的同學仔一同合奏"Brother John", 他們表現得很不錯啊!

5 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

超級可愛!!!唱得最大聲係萱萱喎,醒目女!!!
仲有,佢件面包超人衫仔好CUTE啊!

匿名 說...

係呀, 佢好出力唱呀, 好得意~~
Susanne

萱萱媽媽 說...

多謝呀!
萱萱近來鍾意唱歌,係屋企都成日唱架!
我都覺得件面包超人衫好得意,著起來好襯女女呀!

匿名 說...

好叻呀!嘩...佢最後個下kiss好勁呀!^^
cell

marukoyee 說...

萱萱係好有團體精神架, 做好自己果part,又唔會影響其他人, 好!!!