歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (290) 再接再厲, 勇奪兒歌分組賽的冠軍
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 4月 11, 2010

(290) 再接再厲, 勇奪兒歌分組賽的冠軍

好開心! 好開心! 好開心呀!
萱萱今日再接再厲, 在"第十屆全港學界普通話傳藝比賽" 兒歌分組賽有超水準的表現, 以半分之微勇奪今次的分組賽冠軍, 昂然進入5月30日的兒歌賽總決賽. 以下是萱萱今日分組比賽的精彩片段, 多謝大家欣賞!

兒歌 <<螞蟻抬米>>

小螞蟻,真有趣,
見面碰碰小胡鬚。
你碰我,我碰你,
報告一個好消息:
排隊走,一二一,
大家去抬一粒米。








6 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱真係超0力女呀!
不過都要讚下爸爸媽媽對萱萱的用心栽培啊! :D

萱萱媽媽 說...

多謝你呀! 今次萱萱都開心到大叫添!

匿名 說...

我想想下, 我應該叫萱萱做咪表現嘉賓先得呀! ^^

cell

萱萱媽媽 說...

咁你快D啦比個好日子0黎啦!

匿名 說...

huen huen 好可愛呀!!!!

man2

娜娜手冊 說...

萱媽, 你又偷懶呀, 咁久冇update...