歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (16) 小萱萱勇闖海運大廈
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 3月 04, 2006

(16) 小萱萱勇闖海運大廈

萱萱第一次駕Put put車呀!好有型呀!

你睇佢幾神氣! 係停車場同黎耀祥影相,佢仲讚萱萱得意添!

係咪好靚好Cute先?

今日我們著靚靚、戴帽帽,以一身粉紅色的打扮,成功挑戰海運大廈啦!
我們首先闖入海運大廈的熱點---玩具反斗城,繼而橫掃BeBe Dream, Mother Care等各人氣商鋪,成功購入至潮玩具及至Cute口水肩等等,回程時仲係停車場見到黎耀祥,仲同佢影相添!好犀利呀!

4 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

粉紅色既萱萱好趣緻呀!!
同埋要恭喜你地成功挑戰海運~
甘請問下個目的地係邊度呢? ^^

萱萱媽媽 說...

多謝哂你讚我同成日Keep住上我個網呀!原來你真你係好錫我呀!

匿名 說...

hee~萱萱咁細個就可以同明星影相,認真"巴閉"呀~

marukoyee 說...

?耀祥!!! ?經樑!!!?耀祥!!! ?經樑!!!