歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (19) 婚宴翌日早上心情仍未平伏的萱萱
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 3月 12, 2006

(19) 婚宴翌日早上心情仍未平伏的萱萱





睇0下萱萱幾Happy! 似乎仲未開心完咁。唔講你唔知,佢一邊飲奶一邊口嗡嗡叫,結果餐奶餵了個幾鐘呀!餵到老公唉唉聲!

7 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

我都唔想好似每次都好"行"甘讚萱萱得意...但每次見到佢D相,都真係忍唔住要講一聲:
"萱萱真係好好好得意同靚女呀!!"
仲有,佢D頭髮好似你細個時候甘呀!一樣係甘狂野~哈哈!!

匿名 說...

萱萱俾我?一種感覺係點解一個咁細?BB可以有咁多數唔到?得意表情咁"犀利"呢?!

匿名 說...

係呀係呀!萱萱好多表情架。仲好老積咁!

匿名 說...

我係一個勁愛小朋友的人,所以萱萱邊個動作我都會讚,但我不是隨便讚呀! 你知呀!bb可愛,主要都係看父母對他們的照顧所至. 所以作為媽咪&爸b-我都會讚你們叻叻.

萱萱媽媽 說...

多謝你讚呀!我會加油架!

不再thin的阿thiN... 說...

hihi, sher-sher~~
your website has added something new again!! sugoi!! how can you make that bar?

萱萱媽媽 說...

I just click to some forum about BB and found that Website.
U can go to that website by clicking that bar. U can choose different kind of bar but most of them are for BB. Anyway, it is very easy to download to your homepage, just copy the HTML code and put in my your 範本.