歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (18) 萱萱第一次參加飲宴
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 3月 12, 2006

(18) 萱萱第一次參加飲宴







2006年3月11日係媽媽好朋友Eunice的結婚大日子, 我們一家三口都一齊出席。
萱萱第一次參加飲宴又緊張,又好奇,大部份時間都靜靜坐,冇乜扭計。大家仲以為佢好文靜添!
其實佢0係度聽人家傾偈,四圍觀察收情報咋!因為佢一返到屋企後就不停講0野, E E R R, 興奮到唔肯飲奶奶。真係唔知好嬲定好笑!到今朝早,佢仍然未平靜過來,一起身又E E R R, 非常開心,真係冇佢咁好氣!

1 則留言:

marukoyee 說...

呵呵! 好似妳!鐘意四圍觀察收情報!! *o*