歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (23) 萱萱練習抬起頭
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期四, 3月 30, 2006

(23) 萱萱練習抬起頭




練完後,我地張床有好多萱萱的口水呀!

滿四個月,我地會加緊訓練萱萱抬頭,佢依家練得幾OK0架!睇0下D相!每次練習完張床都有好多萱萱的口水。每日練一次,每次雖然只有30~40秒,但對BB仔而言,已經好吃力! 每次練完後,萱萱就好倦,手仔又冇哂力咁0架啦!

你睇,你睇,佢望住鏡頭呀!好叻女呀!

7 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

哦~~~就係傳說中正宗既BB手呀!!!

匿名 說...

但係佢d口水仲多呀!
好勁呀! 希望佢大過唔好口水多過茶呀!

萱萱媽媽 說...

係呀!係呀!佢依家成日玩口水,又扯口水肩,玩到件衫領濕哂.

匿名 說...

咁你記得幫佢補水呀!
唔係會好乾呀!

愛麗C 說...

小萱萱好可愛呀,我真係好羡慕你呀,生到一個咁可愛既女女,如果我將來有機會生到一個好似萱萱咁得意既bb我一定超開心..
不過..我feel到佢好"累"呀媽媽!

愛麗

萱萱媽媽 說...

多謝你呀愛麗, 你將來既bb一定超得意,因為有你0黎個得意媽媽呀嘛!

Sher

匿名 說...

點解咁似游緊蛙式既 ...
唔通未學行先學游水咁叻女 ...
比心機呀 ... 萱萱...
快d 游埋黎姐姐度~ ^3^
加油!! 加油!!