歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (200) 萱萱與媽媽的第一次
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 4月 06, 2008

(200) 萱萱與媽媽的第一次

媽媽好犀利, 4月5日媽媽帶萱萱搭港鐵去迪士尼(因為爸爸要返工,所以我們兩個自己去,好勁呀), 媽媽冇搭錯車, 成功帶女女去到迪士尼, 仲比騎左十幾廿分鐘"膊馬"睇表演添!
我們的自拍照...好sweet呀!

媽媽一手抱著女女, 一手揸機影相, 都影得唔錯啦!

8 則留言:

匿名 說...

萱萱的前陰好得意呀!
辛苦媽媽了.

萱萱媽媽 說...

其實真係幾攰, 但見女女玩得咁開心, 疲勞盡消!

jaztamama 說...

媽媽:你終於大個啦~
我想讚你一下!^^

萱萱媽媽 說...

多謝哂呀!雀仔! 我會再加油,hohoho!

不再thin的阿thiN... 說...

wah!! you're so "ging" now!!! "lag lag"!!
i love the pic that huenhuen's pointing at her little rosey cheek!! :D

萱萱媽媽 說...

thin...好開心呀! 多謝你的越洋留言!
hehehe...小小勁啦, 不過我會繼續加油.

匿名 說...

Irene :勁呀

匿名 說...

Nice blog. Thats all.