歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (202) 與荒木さん的聚會
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 4月 08, 2008

(202) 與荒木さん的聚會

荒木さん是媽媽的日本朋友, 大家因工作關係而認識(她也是個日立人, 精通普通話和英語, 非常友善). 同時也是媽媽第一個認識與自己同年同月同日生的人. 可能因為這個原因, 我們特別投緣.
荒木さん今天來香港工幹, 晚上我帶同女女與好同事與她聚舊, 真的真的很開心啊!

{同場花絮}
女女無啦啦話向媽媽同事Michelle姐姐發問, 但又係自問自答:
女女: Michelle姐姐, May I 去Michelle姐姐屋企 please (好古怪的句子 ), 得!
又0黎喇!
飲杯! 飲杯!



9 則留言:

匿名 說...

原來荒木同你同年同月同日生,咁佢咪又係一個快樂的獅子座囉.
去我家當然沒問題,只係怕囡囡會覺得悶.
阿囡件藍色衫即時靚過我個件姊妹裙呀!!

marukoyee 說...

第6張相.... 殺死人啦......

不再thin的阿thiN... 說...

wah, ho happy ar!!! huen huen just like a little model!! ^^
i like the 6th photo also!! 7th & 8th, was she dancing in the shopping mall? :D

萱萱媽媽 說...

多謝大家捧場呀! 依家女女擺甫士已經是她個人自由發揮, 連揀衫也是. 相中著住這件衫藍色衫也是她自己揀的.

匿名 說...

Irene: yes. I like the 6th one

jaztamama 說...

唔知fans會唔會因為荒木同偶像
同年同月同日生而加入荒木會呢?!
哈哈^^
亞萱啲相好靚呀~第六張仲好有型呢!

匿名 說...

Wah! So Cute!

jaztamama 說...

太太:你唔好學我咁唔update先得架~:p

匿名 說...

Thanks to the owner of this blog. Ive enjoyed reading this topic.