歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (201) 數碼港(一年後的Hayley)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 4月 06, 2008

(201) 數碼港(一年後的Hayley)

今天我們去數碼港踏單車, 原來上年(2007年)的4月初, 我們又去了數碼港. 相隔一年, 萱萱大個女左,高左,仲吱吱喳喳左(真係冇停過, 就算我們唔彩佢, 佢都自己唱歌, 唱完Abc, 就唱Happy birthday, 之後又唱泥娃娃, 好搞笑!)


8 則留言:

匿名 說...

萱萱好似真的長高左呀!
原來萱萱成日都唱砍呀!
下次會唔會唱比我地聽呀!

萱萱媽媽 說...

好呀! 下次叫佢唱比你聽啦! 不過唱完佢會要你讚佢"叻叻"架喎! 我試過唔記得讚佢, 俾佢重覆哦我: 媽媽,say very good...媽媽,say very good...媽媽,say very good...直到我講"very good"!

jaztamama 說...

hee^^亞萱擺左個招牌沙龍甫士,
好有少女feel呀!

萱萱媽媽 說...

佢依家成日擺甫士,好老積, 但又好cute(唔好意思, 忍唔住自己讚自己, 嘻嘻)

marukoyee 說...

真係高左好多喎!! 卡娃兒NE!

萱萱媽媽 說...

小朋友真係大得快, 見到女女的成長真係好開心. 回想兩年零四個月前女女剛剛出世的樣子,好好笑...

匿名 說...

Irene:大個左好多喎

匿名 說...

Thanks to the owner of this blog. Ive enjoyed reading this topic.