歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: 4月 2008
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 4月 08, 2008

(202) 與荒木さん的聚會

荒木さん是媽媽的日本朋友, 大家因工作關係而認識(她也是個日立人, 精通普通話和英語, 非常友善). 同時也是媽媽第一個認識與自己同年同月同日生的人. 可能因為這個原因, 我們特別投緣.
荒木さん今天來香港工幹, 晚上我帶同女女與好同事與她聚舊, 真的真的很開心啊!

{同場花絮}
女女無啦啦話向媽媽同事Michelle姐姐發問, 但又係自問自答:
女女: Michelle姐姐, May I 去Michelle姐姐屋企 please (好古怪的句子 ), 得!
又0黎喇!
飲杯! 飲杯!



星期日, 4月 06, 2008

(201) 數碼港(一年後的Hayley)

今天我們去數碼港踏單車, 原來上年(2007年)的4月初, 我們又去了數碼港. 相隔一年, 萱萱大個女左,高左,仲吱吱喳喳左(真係冇停過, 就算我們唔彩佢, 佢都自己唱歌, 唱完Abc, 就唱Happy birthday, 之後又唱泥娃娃, 好搞笑!)


(200) 萱萱與媽媽的第一次

媽媽好犀利, 4月5日媽媽帶萱萱搭港鐵去迪士尼(因為爸爸要返工,所以我們兩個自己去,好勁呀), 媽媽冇搭錯車, 成功帶女女去到迪士尼, 仲比騎左十幾廿分鐘"膊馬"睇表演添!
我們的自拍照...好sweet呀!

媽媽一手抱著女女, 一手揸機影相, 都影得唔錯啦!

(199) 兒童節

4月4日兒童節, 我們由女主角萱萱話事決定去邊度慶祝, 點知萱萱的答案一如所料---"迪士尼"...講完之後,連佢自己都忍不住笑住再講:"又係迪士尼? 係! Hayley好鍾意迪士尼!哈哈哈哈..."
我們在迪士尼買左衫衫俾萱萱做兒童節, 萱萱即時換上新衫, 然後嘴角微微戚起笑說:"好靚"...
旁邊的姐姐聽到笑著問佢: 件衫衫邊個買架?
萱萱: Hayley! (好有自信好大聲咁答)
姐姐: 唔...咁邊個俾錢呀?
萱萱: 媽媽!
(吓! 女女...買咪即係俾錢囉!!! 笑到個姐姐碌地)