歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (131) 萱萱全面復出
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 4月 01, 2007

(131) 萱萱全面復出

病了差不多兩個星期的萱萱好番喇! 真係要多謝哂大家的問候與祝福...
剛剛病癒後的小萱萱食量驚人, 好像要補充番之前失去的:
早餐飲5oz奶加一個麵包,
午餐食一大碗飯,
下午茶食兩個麵包,
晚餐又食一大碗飯加湯,
睡前還要吃一片麵包和飲4oz奶奶.
體能方面, 已經回復一貫水平, 在家裡跑足2小時都冇腳軟(之前病的時候一經常跑跑下跪低)...

全面復出後的萱萱第一炮係參加Dance Along的話劇活動, 之後仲去了九龍公園和海港城行街街, 萱萱玩好開心呀!
九龍公園的花花都好靚呀!
萱萱今年的最新春裝look, 好靚靚呀! 真係成個大人咁!與 2008年奧運會馬術項目的代表馬仔合照

萱萱D搞鬼表情又0黎喇...

萱萱玩到手舞足蹈.
話劇內的超越時空機
同話劇內的主角合照留念.
萱萱走路好有氣勢, 行得快過媽媽呀...

4 則留言:

匿名 說...

萱萱件外套好靚呀!估計應該我可以著到(講笑). 不過我覺得我可以同佢襯到一套. 下次幾多又可以見到萱萱呀? 我尤其喜歡佢第一&第二張相,勁之餘又好靚.

marukoyee 說...

Nike 鞋仔同四褲仔都好型!

不再thin的阿thiN... 說...

勁型!!!掂呀!!!!

萱萱媽媽 說...

嘻嘻嘻...我都好滿意女女這個造型...多謝大家的支持, 我會繼續同女女扮靚靚0架...