歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (138) 大行動...大行動...
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 4月 29, 2007

(138) 大行動...大行動...

今個星期日(2007-4-29) , 我們約了三個表姐仔進行一次大行動---勇闖迪士尼, 雖然我們去過迪士尼好多次, 但是今次的感覺完全不同, 因為今次我們人強馬壯, 整個旅程簡直可以用瘋狂來形容, 想知點解, 睇0下相就明0架喇!

女女打工夫呀!
女女近來唔知點解成日覺得自己好大隻, 你睇佢個肌肉甫士... 嘩! 勁呀!

萱萱玩水玩到接近瘋狂的程度, 你睇佢玩到全身濕透, 仲同Sammi, Goofy鬥潑水添! 真係好驚女女會冷親呀!
女女一見Mickey同Minnie就撲過去, 開心到飛起....
睇下Katie表姐幾開心...

桐桐表姐因為帶病上陣, 所以唔可以玩得咁癲囉.
加勒比海盜呀...
睇下萱萱幾招積!

2 則留言:

匿名 說...

嘩kaite個樣好似大表姐呀!
萱萱真係又玩到幾濕呀!媽咪一定有幫佢換衫啦.

萱萱媽媽 說...

有呀!有呀!我帶了幾套衫仔去,所以在相裡面, 女女D衫係不同0架.嘻嘻!